UZUPEŁNIENIE WNIOSKU SKŁADANEGO ELEKTRONICZNIE
1. Warunki złożenia
Celem wniosku jest uzupełnienie braków formalnych lub usunięcie nieprawidłowości wskazanych przez organ w wezwaniu lub postanowieniu.
Należy złożyć Uzupełnienie wniosku składanego elektronicznie, gdy:
2. Podmiot składający Uzupełnienie
Uzupełnienie wniosku składa inwestor. Inwestorem może być:
Inwestor może działać przez pełnomocnika.
3. Organ właściwy do rozpatrzenia
Uzupełnienie wraz z załącznikami należy wysłać do organu, który przesłał wezwanie/postanowienie wzywające do usunięcia braków lub nakładające obowiązek usunięcia nieprawidłowości.
4. Zawartość wniosku
W celu wypełnienia wniosku konieczne będzie wskazanie danych dotyczących:
Opcjonalnie można wpisać dodatkowe wyjaśnienia.
5. Załączniki do wniosku
Należy dołączyć tylko te dokumenty, które wymagały poprawy lub organ wskazał konieczność ich dosłania.
Nie ma konieczności ponownego wysyłania wszystkich dokumentów wymaganych do wniosku, dla którego uzupełniamy braki.
6. Termin na złożenie
Należy dochować wskazanego w wezwaniu/postanowieniu terminu. Jeśli z okoliczności wynika, że braki nie mogą zostać uzupełnione w terminie (np. nie uzyskamy wymaganego dokumentu w terminie wskazanym przez organ lub dokumenty muszą zostać podpisane przez osoby, które są nieobecne), warto złożyć pismo z prośbą o jego przedłużenie.